ClarkNova ClarkNova
149
BLOG

cytat dnia czyli skretyniały Niesiołowski

ClarkNova ClarkNova Polityka Obserwuj notkę 1

"Ziobro jest problemem dla zdrowego rozsądku. Wprowadza czynnik irracjonalny do polityki. Demagogia, kłamstwo, populizm, obłuda, bezczelność, arogancja - to jego cechy" - powiedział Stefan Niesiołowski.
 

Czy ktos ma jeszcze jakiekolwiek wątpliwości, że obecny wicemarszałek Sejmu jest chamem i idiotą? Nie chodzi nawet o to by bronić Ziobry ale raczej o to, że każde ze słów Niesiołowskiego pasuje stokroć bardziej do niego samego niż do Ziobry.

Wypowiedzi Niesiołowskiego to obraza dla rozumu, kultury, przyzwoitości i prawdy.

Naprawde dziwie sie B.Rymanowskiemu, że ciagle zaprasza go do swych programów. Bo co do innych dziennikarzy nie mam złudzeń ale Bogdana znam z czasów gdy był naprawdę uczciwym i obiektywnym dziennikarzem. Dzis mam wątpliwości, może nie tyle co do rzetelności, ile co do poziomu prowadzonych przez niego rozmów.

Każde słowo Niesiołowskiego to jadowity paw obryzgujący wszystkich syfem. Dosyć!

ClarkNova
O mnie ClarkNova

Dawniej rozumni ludzie wiedzieli gdzie jest prawda a gdzie fałsz, odróżniali dobro od zła. Dzisiaj fałsz króluje kosztem prawdy a uczciwi przegrywają z kłamcami. Jestem strażnikiem prawdy choć fałszerze rzeczywistości nazwą mnie oszustem. W ich ustach to pochlebstwo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka